14 Eylül 2010 Salı

Gidelim




1
Hadi gidelim hep beraber.
bilmiyorum ya
adımlarım ne yönde gider.
o yüzden çağırıyorum hepinizi.
aslında karanlık değil yol ama ne biliyim
tek gidesim yok.
o yüzden...
hadi gidelim hep beraber..
elimi tutmayın, belli olmaz
dayanmaz yüreğim artık, düşersem kalır orada.
ama geri de dönmeyin...
orada öylecene kalın,
nasıl birşeydir öylecene kalmak?
kala kalmak..
peki "kala" nın anlamı ne? "kalmak"tan önce kurulmuş cümleye.
apışıp kalmak..
neden kalınır ki apışıp?
yapılacak hiç birşey mi olmaz?
yapılabilinmeyecek hiç birşeyiniz oldu mu şimdiye kadar?
böyle ne yapsan tüketicek seni.
gitsen olmayacak,
gelsen olmayacak,
sövsen olmayacak
sevsen hepten olmayacak..


2.

hadi şimdi git..
yıllar geçsin ben gelirim!
ama seni sen mi bulurum?
beni ben bulamadığımda
olabildiğince sen bakarsa gözlerim?
korkmamam mı gerekli?
zararsız mı bakışların etrafa?
telefonda sakladığın memnuniyetsizliğini
yazında alıyorum.
sesin iyi, cümlelerin ok kalbime.
bakışların sevgi dolu ama sarılışın yavan..
elimden gelse döküp atıcam sana dair herkesi.
bir tek sen kalıcan..
salt seni yaşıcam yıllarca ama olmuyor..
gidişinle dökülen ilk damla
iliğime kadar ıslatırken benliğimi
hadi gidelim hep beraber..
köprüye gidelim
izlediğimiz istanbul bizim mi yoksa biz mi istanbuluz?
içimizdeki çekip gitme duygusu mu bizi biz yapan
yoksa benim duygularım mı seni buralardan uzaklaştıran?

cevap bulamayacağım soruların başlama saati geçiyor yine ve ben sensiz cevaplara hazır değilim henüz..

1 yorum:

  1. Ciddi bir şekilde söyleyebilirim ki hayatımda okuduğum en güzel şiirlerden biri.

    YanıtlaSil

Ne dersin bu konuda?