31 Ağustos 2010 Salı

Ezgi'nin Günlüğü İlk Kitabın Sonu



Daha öncede bahsetmiştim Ezgi'nin Günlüğü'ne olan bağlılığımı.. Lise dönemimin ilk zamanlarından itibaren hayatımın hemen hemen her alanında birşeyler bulabildiğim şarkıları ile vazgeçilmezim olmuştu.

İlk dinlediğimde vokal olarak Feyza Erenmemiş ve Hüsnü Arıkan vardı grupta. Daha sonra Feyza Erenmemiş'in gruptan ayrılmasına ile ciddi anlamda üzülmüştüm. Leyla şarkısında başka kimse onun gibi "Aşk nedir söyle kayboldum." diyemezdi.Bir "aşk" anca bu denli vurgulanabilirdi. Büyüleyici sesi "Rüya" şarkısını gerçekle ayırd etmemizi zorlaştırıyordu. Zor oldu yerinin dolması ama doldu. Eylem Atmaca ile eski keyifi yaşayamasakta mükemmel sesi ile bize muhteşem sohbet akşamlarında fondan eşlik etmişti Hüsnü Arıkan ile birlikte.
Peki ya şimdi? Geçtiğimiz günlerde ilk olarak şaka olduğunu düşündüğüm bir durum. "Hüsnü Arıkan özel işlerinin yoğunluğu sebebi ile Ezgi'nin Günlüğü Grubundan ayrılıyor!" Ezgi'nin Günlüğü bir kitaptı tadına varamadan bitti... Ne olursa olsun o tada doyamayacaktım gerçi. Artık kitabın 2. ciltini bekleyeceğiz. Yerine gelecek olan vokal kim olacak? Ne kadar başarılı olacak? Konserlerde, sahne programlarında eski şarkılarını söylerken nasıl dinleyeceğiz? "Signomi"de eskiden aldığımız keyifi alabilecek miyiz? "Ellerimiz" söylerken sahnede "Beyhude esmedi rüzgar, çözdüm ben yelkenimi" cümlesini başkasından duymak nasıl olacak bilemiyorum. 

Hayatımda değişiklikleri çok sevmiyorum, hiç bir alanında sevmiyorum. İşimin değişmesini sevmiyorum, arkadaşlarımın değişmesini sevmiyorum, kullandığım kültablasının, çakmağın... Ezgi'nin Günlüğü'nün değişmesini de sevmiyorum ama değişiyor. Zaman değiştiriyor.

Yapılan açıklama şu şekilde.

Çok sevgili arkadaşlarımız,

Yaklaşık 20 yıldır, gerek şarkıları ve gerekse sesiyle Ezginin Günlüğü'ne... birçok sayfa kazandırmış olan Hüsnü Arkan arkadaşımızın aşağıdaki açıklamasını, üzülerek de olsa, sizlerle paylaşmak istedik. Ne yazık ki Ezginin Günlüğü bundan sonra yoluna Hüsnü Arkan'sız olarak devam edecektir.


Daha önce Ezginin Günlüğü'ne katkıları olmuş olan birçok arkadaşımız gibi, Hüsnü Arkan da, Ezginin Günlüğü'nün sayfalarını zenginleştirmiş ve Ezginin Günlüğü dinleyicileri tarafından hiçbir zaman unutulmayacak şarkılara imzasını atmıştır.

"Artık Ezginin Günlüğü'nde yeni bir sayfa açılacak" diyen arkadaşlarımıza; "Hayır, sayfa değil, yeni bir cilt!" diye cevap veriyoruz. Çünkü Hüsnü Arkan'ın gruba katkısını, ve Ezginin Günlüğü'nün bundan sonraki serüvenini, ancak 'cilt' sözcüğü açıklayabilir.

Ezginin Günlüğü dinleyicilerini çok üzecek bir haber olduğunu biliyoruz, ancak bu konuda, kişilerin, kendi hayatlarına ilişkin bir takım tercihlerde bulunma haklarına da saygı göstermek, ve anlayışla karşılamak gerektiğini düşünüyoruz.
Hüsnü arkadaşımızın, bundan sonraki meslek hayatı konusundaki tercih haklarını, biz grup olarak saygıyla karşılıyoruz. Ve kendisine başarılar diliyoruz. Müzik yollarımız ayrılsa bile, bizler gene aynı gönüllerin insanıyız. Biliyoruz ki, aynı havayı soluyan insanların yolları mutlaka biryerlerde kesişir.



Ezginin Günlüğü, yoluna, kaldığı yerden devam etmektedir. Nasıl ki daha önce gruba katılan yeni arkadaşlarımız, eskilerin yerini doldurmaya çalışmadılar, kendi kişiliklerini, kendi duygu ve düşüncelerini gruba taşıdılarsa, bundan sonra da, gruba katılan arkadaşlarımız, grubun müziğini zenginleştirmeye devam edecektir. Eski arkadaşlarımızın yerleri, hep onların kendi yerleri olarak, ve hep dopdolu olarak grupta kalmaya devam edecektir. Çünkü, Ezginin Günlüğü'nün hamuru, çamuru, mayası; emeğini gruba katan arkadaşlar tarafından oluşturulmuştur...
Selam ve sevgilerimizle...


Ezginin Günlüğü



Hüsnü Arıkan'ın açıklaması

Ezginin Günlüğü Dinleyicilerine,

Bundan böyle müzik çalışmalarımı yalnız sürdürme kararım doğrultusunda, işlerimin yoğunluğu nedeniyle, 2010 yılı Ağustos sonu itibarıyla Ezginin Günlüğü grubundan ayrılmış bulunuyorum....

Grup arkadaşlarıma bundan sonraki çalışmalarında başarılar diliyorum.

Hüsnü Arkan"
 Ayrılık şarkısı da kendi sesinden gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersin bu konuda?